Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Veterán autók
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Veterán autók
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast

6 ok, amiért ki kell szerveznie a vállalati weboldalának frissítését

Csábító gondolat, hogy a céges weboldalának karbantartását és az online marketingtevékenységet házon belül (esetleg saját kezűleg) fogja kezelni.

• „Olcsóbb, mint egy online marketingcéget felbérelni.”
• „Könnyebb frissíteni a weboldalt, mint felvenni a telefont és felhívni valaki mást, hogy segítsen.”
• „Ismerem az üzletet kívül-belül. Tudom, hogy mit kell publikálni a weboldalon, és hogyan kell azt megfogalmazni.”

Elsőre úgy tűnik, hogy a munka házon belül tartása a legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldás. De valójában a weboldal karbantartás kiszervezése a legjobb dolog lehet, amit valaha is tett a kisvállalkozásával. Íme hat módja annak, hogy a weboldalkezelés kiszervezése milyen előnyökkel járhat az Ön számára.

Költségek

Egy weboldal házon belüli kezelése sokba kerülhet. Egy új munkatárs felvételén gondolkodik a weboldal és a kapcsolódó marketing kezelésére? Gondoljon az új munkatársakkal járó költségekre… Olyan kiadásokra, mint a fizetés, a juttatások, autó, laptop, telefon, könyvelés. Gondolnia kell a hardverre és a szoftverre is. Számítógépet kell vásárolnia az új alkalmazottnak? Szüksége lesz egy bizonyos szoftverre, például a Photoshopra? Szüksége lesz-e speciális képzésre a szoftver megtanulásához vagy további webes szakértelem megszerzéséhez?

Ne feledkezzen meg az alkalmazottak keresésével (pl. az álláshirdetések feladási díja), az interjúkkal és az új munkatárs betanításával járó költségekről .

Ha költségeket összeadja meglátja, hogy sokkal többet kell költenie, mintha kiszervezte volna a weboldal karbantartását. A kiszervezés segíthet alacsonyan tartani a rezsiköltségeket. Ez a cikk a céges weboldal házon belüli kezelésének és a honlap karbantartás kiszervezésének előnyeit és hátrányait vizsgálja, beleértve a lehetőségek értékelésének módját és a megfontolandó dolgokat.

Idő

Önnek már így is több feladattal és határidővel kell zsonglőrködnie. Miért korlátozná még jobban az idejét azzal, hogy plusz feladatokat vállal? Ha kiszervezi a webhely és a kapcsolódó marketing kezelését, nem kell aggódnia amiatt, hogy túlságosan megerőlteti magát. Nem kell majd azon siránkoznia, hogy kevés a napi munkaideje.

Ráadásul egy weboldal kezelése időigényes feladat lehet azok számára, akik nem értenek a webhez. Egy olyan feladat, amelynek elvégzése az Ön alkalmazottjának négy órát vesz igénybe, egy szakképzett informatikusnak mindössze 30 percig tart. Ha kiszervezi a munkát, munkatársai koncentráltan és hatékonyan dolgozhatnak.

Gondoljon arra is, mi történik, ha időre kell tartalmat közzétennie, és Ön az egész napját megbeszéléseken tölti? A frissítés késik. Egy külsős weboldal karbantartó cég azért van, hogy Önt kiszolgálja. Rendelkeznek a rendelkezésre álló erőforrásokkal, hogy időben elvégezzék a munkáját.

Szakértelem

Egy honlapkarbantartó cég minden nap legalább napi 8 órában csinálja azt amit Ön vagy munkatársa alkalmi jelleggel. Az ő feladatuk, hogy a legjobb gyakorlatokkal, a legfrissebb technológiákkal és a webmarketing-stratégia részletekkel is tisztában legyenek. Mivel az ügynökségek több ügyféllel rendelkeznek, és minden egyes ügyfélnél felmérik, hogy mi működik, olyan perspektívát tudnak az online marketingtervébe bevinni, amellyel Ön valószínűleg nem rendelkezik. Van ideje és erőforrása a digitális marketingtrendek kutatására? Biztos lehet benne, hogy erőfeszítései során ugyanaz a bölcsesség fog megmutatkozni, mint az évek gyakorlatával? Egy online marketingcég már széles körű tapasztalattal rendelkezik, és az ő szakértelmük az Ön rendelkezésére áll.

Források

Egy online marketingprojekt esetében rengeteg különböző részletet kell kezelni és feladatot kell elvégezni. Egy online marketingcég felbérlésével több, különböző szakterületen dolgozó emberhez juthat hozzá. Lesz egy csapat szövegíró, tervező, fejlesztő, stratéga – akik mind egy helyen vannak. Nem kell magára vennie, hogy egyesével keressen erőforrásokat; nem lesz kénytelen elvállalni ezeket az új szerepeket sem. A honlap karbantartó vállalkozás minden szükséges erőforrást biztosít.

Perspektíva

Ha kiszervezi weboldalát, új perspektívát nyerhet. Kap ugyan érdeklődőket, de egyikük sem alakul át vásárlóvá? Egy online marketingügynökség segíthet Önnek konverzióoptimalizálási stratégiát kidolgozni. Az értékesítési és a marketingcsapat nem ért egyet abban, hogy mit is kellene mondania a cselekvésre való felhívásnak? Egy online marketingügynökség új szemeket és füleket hozhat be, és segíthet a vállalatnak A/B tesztelést végezni, hogy objektív, adatalapú választ kapjon arra, hogy melyik megfogalmazás működik jobban. Weboldalának kiszervezése felbecsülhetetlen értékű lehet az új betekintés megszerzésében.

Szinergia

A weboldal és az online marketing kiszervezése nem jelenti azt, hogy teljesen kiszáll a folyamatból. Inkább stratégiai partnert keres. A saját területük szakértője. Ön pedig a saját szakterületének szakértője. Mindkét erősséget felhasználva és együttműködve olyan weboldalt hozhat létre, amely meglepi és elkápráztatja a látogatókat, és olyan online marketingkampányt dolgozhat ki, amely hosszú távú, mérhető eredményeket hoz.